It's So Flufffffffffy

I söndags var det dags att ta farväl av Annika vi hade en jättemysig middag hemma hos Steffi, Cathy var där med. Det är så hemskt när någon aupair åker hem för man vet inte om man kommer träffas igen. Men vi har lite planer hon åker direkt till London nu för att jobba och jag ska antagligen åka och hälsa på och sen kommer Annika, Steffi och Cathy till Sverige nästa sommar. Men jag vet inte hur jag ska överleva resten av mitt år när Steffi, Cathy, Annika, Franci och Vanessa  (alla tyskar) har åkt hem och alla åker hem nu i augusti. Så det blir bara för mig att börja om igen. Igår var jag och Hannah hos doktorn sen åkte vi hem och hämtade Heather och körde till Hubbards för lunch och herrgud vad mätta vi blev. Senare på kvällen gick vi på bio, vi såg despicable me. haha så himla rolig och alla citat från film. Hannah skrattade så hon höll på att kissa ner sig.

Idag är det det Cathys 21 års dag. Men jag missar kalaset vilket verkligen suger. Jag måste åka upp till stugan med Heather och mormorn för att sen på onsdag köra henne till sitt camp. Stacy litar inte på sin moders körande längre så jag ska köra. Hemma igen på torsdag förhoppningsvis. Men nu ska jag dra iväg tjejerna till mallet. Vi hörs en annan dag.

Peace Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0