Rolig vecka

Gud jag måste lära mig att ta mig tid att skriva, ber så hemskt mycket om ursäkt. Vad har hänt den senast tiden ?
Förra helgen var det avskedsfest för Lea hon åkte hem i måndes men hon kommer antagligen tillbaka, jag hoppas verkligen på det iaf. Det var ett trevligt hotellparty, träffade Anthony och Drew igen riktigt roliga killar även att de klankar ner på Sverige och svenskan. Är vän med de båda på facebook, de försökte citera vad jag skrivit på svenska men det gick ingen höjdare. Söndag morgon hade vi aupairmöte, träffades hos Carol klockan 8 för lite water security. Sen åkte vi till Lake Carroll, IL, i Carols bil var det jag, Nadja, Steffi och Cathy det var en riktigt rolig timme. Carol berättade allt som vanligt om tidigare pojkvänner och att man måste hitta någon som kysser bra. Du kan inte be om en bättre LCC hon är underbar. Vi körde Jetski hela dagen det var så himla roligt hon fixar de roligaste mötena verkligen. Träffade en ny aupair med, Valerie, (tysk såklart) men hon var trevlig ett år yngre än mig.  Sen måndag till torsdag har sett likadana ut, tjejerna har haft windsurfing 9.30- 12.30 så jag har suttit och väntat på dem. Solade på piren någon dag sen har jag shoppat lite med. två par nya shorts, två toppar, en kjol och en kofta. Tyckte att jag behövde det. Men nu är det dags att spara behöver dock inskaffa mig ett par nya löparskor. Ska nog köpa mig ett par idag.

Sen i fredes eller ja igår så tog jag med tejerna och Nate till Amerikas största vattenland. Det var så himla roligt verkligen, tog en timme att köra dit började inte jättebra. Heather var så himla grinig på morgon så hon var jättearg på Hannah när hon ville hjälpa henne. Ibland blir jag så trött på dem när de bråkar. Men vi kom iväg i alla fall och Heather sov hela vägen dit och var på bättre humör när vi kom fram. Hannah och Nate sprang iväg så fort de smörjt in sig. Men jag och Heather lunkade på började med Amerikas längsta waterslide stog i kö i en halvtimme i stekande sol. Men det var himla roligt verkligen, vi satt tillsammans i en stor badring. Och oj vad det gick fort. De hade också världens första waterslide med loop. Man fick gå in i en tub och så stog man på ett golv sen hör man en röst som räknar ner från 3. Sen försvinner golvet och man flyger ner. Så himla läskigt jag trodde att jag skulle kissa ner mig. skrek mig hes, sen efter loopen så sprutade det vatten så jag fick en kalsup. Både Heather och jag var nervösa. Man var i en tub hela tiden och jag var livrädd att man skulle fastna eller något det var hemskt. Och killen bakom mig bara men man kan inte fastna. Och när vi kom längre fram i kön ser vi en skylt där det står vad man ska göra om man fastnar. Ja gud vad nervösa vi var. haha. http://www.noahsarkwaterpark.com/attractions/scorpions-tail/ <----- Här kan ni se den.

På vägen hem körde jag såklart vilse. jag tog fel avfart och det var banne mig inte lätt att hitta tillbaka men jag fixade det. Heather och ocj sjöng hela vägen hem det var så himla roligt. När vi nästan var hemma spelade hon en ganska gammal låt och jag bara.

C - Isn't this an old one?

H - No It's not that long only 3 minutes.

tänkte är hon trög. så jag höjer rösetn lite

C - ISN'T THIS AN OLD SONG?

H - NO it's in spanish.

Jag garvade så jag höll på att dö verkligen.

Nej nu ska jag ge mig ut i solen . Men jag återkommer inom kort.

Peace out Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0