Bio bio bio

Igår var det fredag tjejerna hade sin första dag på sommarlovet. och jag en ordentlig sovmorgon. Vi tog det lugnt på förmiddagen sen började det att regna så vi drog iväg på bio, Marcus kom också. Vi tittade på Shrek forever after 3D var väl helt okej har varken sett tvåan eller trean så. Sen åkte vi hem och tjejerna och Stacy åkte till stugan över helgen. Sen tog jag det lugnt till klockan 6 då åkte jag till bion igen för att titta på Letters to Juliet helt underbar film precis i min smak. Tydligen inte i Steffis och Cathys smak. men är man en romantiker så är man. haha. Efter det åkte vi ner till The Union och satt på piren och pratade med Vanessa och Franci. Sen började något band spela så vi drog oss upp mot borden och lyssnade lite och sen drog vi oss hemåt. Somnade vid 12 vaknade vid 12 är fortfarande trött. det är något som inte stämmer just nu. Idag vet jag inte vad som händer Cathy skulle ringa efter deras möte idag så jag möter väl upp med dem senare.

Puss Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0