Idaho

Då var det dags, idag åker jag iväg och kommer tillbaka igen den 5 juli så alla hemma får ha en jättebra midsommar och jag hoppas för er skull att ni får sol för en gång skull. Hade ett skypesamtal med Johanna igår det var väldigt givande egentligen skulle vi ha det dagen innan men Johanna somnade så jag fick gå upp tidigt dagen efter istället. Förstår dock inte varför vi väntat 4 månader. Men det var skönt att prata med henne, saknar henne massor. Du är en riktigt bra vän Åström du betyder mycket för mig :)

Just det födelsedagar jag missar :

Mormor fyller 75 . Grattis i massor och kramar. Saknar dig måmå <3

Martina och Carro fyller 21. Grattis

Emma fyller 21. Grattis på födelsedagen.


Ha det bra.
Puss Clara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0