Caaaaaaaaamping

Igår hade Heather sin sista fotbollsmatch så vi var där och tittade, självklart vann dem de har de gjort alla matcher utom en. Sen bar det hem för middag och sen träffade jag Cathy och Steffi och vi gick och tittade på Sex and the City. jag tyckte den var riktigt bra faktiskt men jag gillar ju den typen av filmer. Cathy var lite mer anti men hon var glad att hon hade sett den. C och S åker till Washington och Boston nu i en vecka så jag kommer sakna dem. Men jag åker ju och campar med familjen idag kommer tillbaka igen på måndag ska testa på att paddla kajak för första gången får se hur det går med min klumpighet och balans:P haha ska försöka att inte drunkna. Måste säga att jag tycker det är kul att mormor och morfar läser, jag saknar er. Ha en bra helg där hemma och ta det lugnt på S!estan allihopa:)
Puss Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0