Saknar er

Igrå kväll träffade jag Cathy och Lea på Starbucks, vi satt och pratade i två timmar typ sen var det dags för bio. Cathy hade kollat upp så "She's out of your league" visades 9.40 men när vi kommer dit så visar det sig att den är 9.10 efter diskussioner blir det Crazy Heart. En helt okej film måste jag säga men det är den tredje filmen jag ser när det är en ett par där den ena är typ död och den andra är runt 20. Börjar bli lite äckligt nästan. Usch och fy. I dag har jag överraskat mig själv med att vakna halv 11 så länge har jag inte sovit på 4 månader. Jag är stolt ! Idag jobbar alla Cathy och Steffi till 5-6 tror jag så jag får försöka underhålla mig tills dess. Funderar på att dra mig till gymmet och simma lite det var ett tag sen nu. Sen vet jag inte vad mer jag ska göra idag. Ingen shopping iaf det är dags för lilla Clara att spara lite pengar.

Senaste dagarana har jag haft lite hemlängtan, eller inte hemlängtan för jag vill inte hem. Utan det är mer att jag saknar alla där hemma. Skulle så gärna vilja ta en promenade med Ida, Tessan eller Johanna och bara prata om allt som rör sig i mitt lilla huvud. Men känns skönt att mamma, pappa och Julia kommer om tre månader det är så snart. Ska bli riktigt kul. Sen är det bara fem månader tills jag och Robin ska till Florida längtar tillbaka till South Beach som bara den.

By the way, önskar Pinglan lycka till idag och hoppas att allt löser sig för henne och hennes hostfamily. Vill verkligen inte se min vän åka hem.

Puss Clara


Kommentarer
Postat av: Johanna

en simtur med världens bästa Clara hade inte varit fel! <3

2010-05-09 @ 20:37:14
URL: http://johannaastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0