mama haven't you heard we sold out all over the world

Då var det torsdag igen, snart helg men som vanligt så jobbar de andra tjejerna under dagen så jag inte har något att göra. Så det blir väl att hänga på gymmet. De börjar känna igen mig nu, småpratade lite med killen i receptionen han är den första jag hört säga att han åkte till Sverige efter High school alla andra säger att de åkte till Tyskland. Kan ju vara en raggnings replik jag har ju hört liknande. Var på en fest och pratade med en kille och han bara "If I could choose any country to be from I would chose Sweden" 20 minuter senare när jag sitter och pratar med Steffi kommer han fram till henne med och säger "If I coulde choose any country to be from I would chose GERMANY". Hahah. De har det nog inte lätt. Har upptäkt i veckan hur sjukt fort tiden går nu är det ett år sen vi åkte till Lloret de Mar, jag Emma Anna Tessan Peppe och Elin. Det var så himla rolig vecka, saknar det otroligt. Jag kommer ihåg hur fort allting gick efter att man kommit hem. Saknar skoltiden lite och vad små problem kunde bli gigantiska. Nu oroar jag mig bara för hur allt ska bli när jag kommer hem jag vill verkligen inte tillbaka till Finja. Antingen blir det något i Hässleholm eller så lämnar jag Skåne. Vill  verkligen flytta upp till Jönköping. Har bestämt att det är där jag vill plugga men jag vet inte till vad. Jag har fått ut vad jag behöver från Skåne känner jag men jag vill inte lämna vänner och allt igen jag saknar alla så sjukt mycket. Vill bara ha en vardag och kunna prata med alla hemma och kunna säga jag kommer till dig nu eller vi hittar på något. Vissa dagar går tiden så sakta här. Och jag blir rastlös så fort. Nej nu får jag dra mig till gymmet kan inte sitta här och gnälla men först blir det havregrynsgröt till frukost :)




Saknar er tjejer :)


Kommentarer
Postat av: anna & tessan

vi satt preics och prata om lloret ! ! saknar dig clara:)

2010-05-21 @ 22:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0