Back on Track

ja då var jag tillbaka igen kände att jag behövde skriva av mig nu. I fredags fyllde Hannah 13 år, tonåring och allt. Frågade henne kvällen innan om de brukade sjunga och så men det gjorde de inte på morgonen och hon ville inte ha frukost på sängen. Jag menar vem vill inte det ? På morgonen när jag kom upp så fick Hannah höra mig sjunga på svenska och sen fick hon sin present. Hon blev jätteglad och jag fick många kramar. Det tråkiga var att jag fick påminna Heather att det var Hannahs födelsedag och Jon sa inte grattis till henne på morgonen utan gjorde det på kvällen när han kom hem, var precis som han hade glömt det. Glöm aldrig min födelsedag pappa :) På eftermiddagen så tog jag med Hannah till Cutting Edge för klippning, jag sitter och läser en tidning och in kommer en enorm kvinna med sån där syrgasvagn. Och nyfiken svensk som jag alltid kommer att vara så lyssnar jag när hon pratar med en av kvinnorna på salongen. Då har hon tydligen fått en blodpropp och något liknande men läkarna har inte någon som helst aning om varför hon fått det. Det kan ju vara allt socker med mera som hon äter. Efterdet fick jag en panikbild framför mig att slutar jag inte med allt godis så komer jag se ut sådär efter ett tag. Så nu har det blivit skärpning har inte ätit något sött eller så sen i fredes förutom morotskakan på Hannahs kalas. STOLT.
I lördes hjälpte jag Hannah att sy klart hennes vita Snuggie hon hade dock mätt fel så tyget räckte inte till två ärmar så det blev en vit och en svart arm. Och sen på kvällen var det kalas. Fick träffa deras uncle Leo för första gången med han verkade hur härlig som helst han berättade att jag skulle upp och åka skidor i Breckenridge Colorado i jul ska bli så roligt. Stacy hade lagat en jätte god potatissallad och sen var det grillat till det och Shirley hade med sig en riktigt god sallad med feta och champinjoner. Gästerna åkte inte hem förrns vid halv 12 så det blev inte att jag åkte någonstans efteråt. Så jag kollade på några Fråga Olle avsnitt på webben.
Idag ska jag träffa några av tjejerna nere vid the Union och sola och han en härlig dag. Ser fram emot det, har inte träffat Vanessa eller Franci sen helgen innan vi åkte till Miami. Och jag har inte träffat Steffi på en vecka så det ska bli mysigt. Nej nu ska jag ut och sätta mig på altanen och läsa min nya bok. Hoppas alla haft en bra helg där hemma, och en del av er gissar jag har slagit runt på Tyringedagarna:)
Puss Clara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0