October 6th

Har inte haft lusten att skriva på ett tag har varit i lite av en svaka och inget har gått min väg. Och grädden på moset är att jag inte har någon telefon längre för den fungerar inte måste dra mig till criket och köpe en ny. Fick känna smaken av att inte ha en mobil när jag satt en halvtimme utan för OMS för att hämta Hannah och hon aldrig dök upp. det visade sig att hon var på OHS hon satt och väntade där. Ingen av oss ville lämna sin plats ifall vi kanske skulle gå om varandra eller så. Så Vi väntade ett bra tag jag blev orolig tänkte att jag får väl åka hem och ringa henne hemifrån eftersom Jon inte var hemma när jag lånade skolanstelefon. Men tänkte bege mig till OHS för att bara kolla om hon kanske kunde vara där och där satt hon så gulligt i gräset och läste sin bok. Så nu har vi en nödplan ifall detta händer igen. Var vi möts och liknande.

Hade en skön helg har ju inte skrivit om den. I fredes träffade jag Sarah, Alex och Eva på Starbucks för lite skvaller sen gick vi på bio vi tittade på The Socialnetwork, ingen höjdar film men den funkade. När jag skulle köpa popcorn till mig och Sarah stod där en kille han frågade mig om jag möjligtvis inte var från Polen. Jag svarade artigt nej jag är från Sverige. Då säger han när jag såg dina kläder och din klocka så förstod jag att du inte var härifrån, amerikanska tjejer klär sig inte så. Det fick mig att undra om det var kritik eller en komplimang för tjejer i polen klär väl sig inte bra ? :/

Lördag sov jag till 1 sen tog jag en dusch och så kom Heather hem och det var dags att hjälpa henne in för kvällen, jag lockade hennes hår och sminkade henne sen var det dags att åka till Nathan för att ta kort. Heather var verkligen jättefin i sin klänning och sina skor som hon tydligen bara hade på sig på bilderna. Träffade Nathan för första gången han verkar väldigt trevlig och snäll så det kommer nog bli bra. På lördags kvällen var det ju tänkt att jag skulle träffa Kyle med Anna, men vid 9 så deckar jag vid öppnaspisen och vaknar inte förrns två på natten. Det sög en anning. Söndag träffade jag Sarah och Gemmas nya Aupair Lisa. Hon var en väldigt trevlig tjej och vi fungerade bra ihop. Hon var självklart från Tyskland. Jag kommer nog kunna mer tyska än engelska när jag kommer hem.


Heather och Nathan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0