October 8th

Då var det fredag igen, veckorna bara flyger förbi nu tycker jag. Igår när jag var i skolan fick jag veta att jag inte har några lektioner nästa vecka för på tisdagen är det lov och på torsdagen har de midterm exam och det behöver inte jag göra så. JIPPI !!
Skaffade mig äntligen en ny telefon igår, så nu kan ni ringa mig igen mormor och morfar jag gav numret till pappa så han ger det till er. Mannen som hjälpte mig på UScellular gav mig en billaddare också för att det tog sån tid och de inte kunde hjälp mig direkt, Tack Jim. När han fick veta att jag var från Sverigeså började han prata om hur bra våra mobilabonnemang var och hur USA borde ta efter det. Där ser man Sverige är  bättre på vissa saker :)

Nu ska jag snart åka till Panera för frukost med Lea har inte träffat henne sen förra helgen. Efter det ska jag hem till Anna en stund för hon har några timmar off så vi hittar väl på något senare. Snev et jag inte riktigt vad helgen kommer att ge ska väl träffa mina tyskar. På lördag ska vi antagligen till Kyle på fest, det är Annas "Chipotle ragg". Det ska bli kul att komma ut och träffa lite nytt folk.

Pappa ringde precis, telefonen fungerar, så jag har fått lite uppdatering om huset och situationen hemma och det verkar fungera bra. Saknar familjen och vill att de kommer och hälsar på mig igen känns jobbigt att veta att jag inte kommer att träffa dem förrns om ett helt år. Jag hade så roligt i Chicago när jag träffade de, känns verkligen som att man kommer närmre familjen när man är borta ifrån de. Älskar er otroligt mycket, Ni är bäst <3


Ni är underbara.

Min nya telefon, synd att den inte kommer fungera i Sverige för jag gillar den verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0