Hockey-girl

Nej nu får jag börja skärpa mig, har både Donna och mamma emot mig nu så det får väl bli en uppdatering. Hade en riktigt härlig helg, på fredagen träffade jag Lisa, Sarah, Anna och Alex på TGI Fridays. åt en fantastisk cobbsalad, ska dit och äta fler gånger har jag bestämt. Jag har verkligen klickat med dessa tjejer trivs verkligen i deras sällskap. Saknar Cathy och Steffi en massa men jag ska nog överleva ett år med dessa tjejerna med. Speciellt Anna vi kommer jättebra överens och vi är väldigt lika. Lördagen träffade jag först Anna på gymmet och vi simmade några längder det var riktigt skönt att komma i vattnet har inte simmat på evigheter en nakdel var dock att Heather hade slarvat bort mina simglasögon. Men det gick ändå. Efter gymmet åkte vi åt varsit håll, senare mot kvällen åkte jag till Anna igen för att göra mig i ordning för att senare åka till Chipotle för middag Kyle jobbade så han bjöd oss på varsin Burrito. Det blev mitt nya namn på Kyle med han är numer the burrito. Sen träffade vi Lea och Alex och begav oss hem till Kyle för lite party. Tanken var ju inte att jag skulle dricka men det blev så i alla fall jag hade sjukt kul verkligen. Majoriteten av folket var killar och inga attraktiva sådana men alla var väldigt trevliga. Jag och Alex avslutade vår natt/morgon på Perkins med Jake och Tom mycket trevliga killar samtalsämnena var hockey och historia. Det avr väldigt förvånade av att en tjej kunde något om hockey då höll jag på att sätta i halsen och sa herregud ni tycker jag kan mycket, ni skulle behöva träffa min syster. haha. Söndag tog jag det bara lugnt umgicks lite med Hannah och Heather och avslutade dagen på Starbucks med Anna. 

I måndes hade tjejerna ingen skola men Hannah var sjuk så vi gjorde inte så mycket. Drog till gymmet efter att jag jobbat klart. Och idag tisdag har hannah fortsatt att vara sjuk så jag har varit hemma med henne vi tittade på polisskolan 2 och spelade monopol. Skulle ha träffat Anna och dragit till gymmet men det fick vi ta och skjuta upp till en annan dag. 



 


Kommentarer
Postat av: Donna

braaa clara! ;)

2010-10-13 @ 05:18:25
URL: http://donnaottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0