Baseball

Har suttit hemma nu varje dag sen i måndags, då tjejerna var lediga och sen dess har Hannah varit sjuk så jag har fått vara hemma. Håller på att dö av uttråkning verkligen. Har inte varit på gymmet sen i söndes, och jag har planerat in att jag ska möta Anna typ varje dag men så har det inte blivit. Men nu är det bestämt att vi ska ses ikväll ska gå på baseball match Kyle spelar. Vi har massor att prata om har hänt en hel del i veckan. 

Mette är tillbaka och hälsar på, hon som var i denna familjen innan mig, vet att hon inte är något fan av mig men vi får umgås ändå hon ska ju vara i familjen hela nästa vecka och då ska jag köra runt på henne. Men hon var här på middag igår det var väl helt okej. Ser verkligen fram emot att åka till Sara nästa fredag det ska verkligen bli jättekul. Hela "gänget" samlat igen för första gången sen Miami. JIPPI.


Miss you guys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0