Just the way you are

Onsdag var det idag då ja. Idag har varit en bra dag köpte äntligen min systemkamera det blev en Canon EOS Rebel T1i sjukt grym verkligen Hannah och jag var ute hela eftermiddagen och tog bilder. Lägger upp några längre ner. Pratade även med min kära Shqipe vi bokade flygbiljetterna så vi kan hälsa på vår kära Sara i Virginia, som vi inte träffat sen maj då vi var i Miami, det har tagit för lång tid så nu är det dags ska hinnas med en tripp till Washington DC med, jag ser verkligen fram emot det. Imorrn är det skola igen, JIPPI, eller inte. sen på kvällen är det avskedsmiddag för Gemma, min enda icke-tysk-talande vän. Det suger verkligen men jag hoppas att hon får det bra i San Fransico med.


Hannah


Heather


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0