Are you looking for a boyfriend this weekend?

Är hemma igen efter en mysig helg med familjen. Det var dags för sista campingen för året skönt dock att de hyrt stuga det hade varit alldeles för kallt med tält denna gången. Mormorn var med också så härlig på vägen upp frågar hon helt plötsligt, So Clara are you looking for a boyfriend this weekend? och jag kan säga att det inte är första gången hon försöker para ihop mig med någon. Och cody som hon försökte para ihop mig med denna helgen var förlovad med sin flickvän. Ingen höjdare på match making direkt. Söndagen paddlade jag och det känns riktigt bra nu Stacy tyckte att gjorde riktigt bra ifrån mig. Sen har jag läst en del, fick tidningar från mamma och pappa i fredes så de läste jag och de skickade med Blondinbellas bok med så jag håller på med den och det är riktigt intressant.

Har varit här i 9 månader snart vilket betyder att jag bara har ett år kvar det trodde jag verkligen inte när jag lämnade Finja i januari, men nu är jag här och jag trivs verkligen. Jag är stolt över mitt beslut att stanna för jag har så mycket kvar jag vill hinna med medans jag är här. Pratade även med min vän Emanuelsson och hon kommer kasnke och hälsar på hoppas verkligen det jag behöver resor att se fram emot. Den som kommer närmast nu är min och Shqipes resa till Sara. Det ska bli så kul att träffa henne igen har ju inte sett henne sen Miami. Sen hoppas jag att Tessan kommer och hälsar på till min 21 års dag.

Stängde ner min gamla bilddagbok idag och hittade massor av roliga bilder verkligen kommer att komma upp på facebook så småningom. Massa bilder på familjen med, saknar mamma pappa och Julia något otroligt och hoppas verkligen att ni kan komma och hälsa på mig igen. Älskar er mer än allt annat. Miljoner pussar och kramar.


Thailand 2006

London 2008

Thailand 2008

tror detta är Prag, ingen aning om vilket år men mammas hår ser
ut som det brinner :)


Föresten:
Välkommen till USA Donna !


Kommentarer
Postat av: Donna

Tack! :D

2010-09-29 @ 04:18:08
URL: http://donnaottilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0