TGIF



Har inte uppdaterat sen förra helgen, sitter och chillar i de nya tvmöblerna de är underbara. Tittar på Notting Hill för första gången på ett bra tag. Förra helgen var härlig träffade alla nya aupairerna de är mycket trevliga ska nog klara av ett år till med dem. Det tråkiga är ju att alla åker hem innan mig om det inte förlänger.

från pickniken i söndags, jag Alex och Sarah.

Måndag och tisdag spenderade jag med tejerna för skolan började i onsdags vi åkte till Zoo och tittade på djuren det var riktigt trevligt faktiskt . Älskar att spendera tid med Hannah och Heather de är underbara personligheterjag kunde inte fått en bättre familj att spendera 21 månader med.
 
My favorite girls.

Hannah matar getterna.

Senare idag kommer Shqipe hit ska bli kul att träffa henne igen. har lite saker planerat som vi ska göra. Tänkte ta med henne upp till Wisconsin Dells/ Outlet mallet och annat trevlig. Längtar nu haha. Tråkigt att Sara inte kan komma också. Men nu ska jag fortsätta mysa i soffan ha en jättebra helg. Och mamma jag hoppas du gillade din present. Älskar dig.


Avslutar som Martin och The Hills.

Later

Kommentarer
Postat av: Amanda

VAd sägs om en reunion snart vill träffa er, var ett himla tag sen typ 8 mÅNADER SEN ^^



kram

2010-09-06 @ 22:33:21
URL: http://amandaholso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0